آدرس جدید سایت هزاره سوم کلیک کنید

گروه نرم افزاری هزاره سوم

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

۱۸
خرداد

روش نصب بازار

۱. به بخش تنظیمات دستگاه بروید و بر روی «برنامه‌ها» کلیک کنید.
۲. اگر «منابع نامشخص» تیک نخورده است، تیک آن را روشن کنید.
۳. حال با مرورگر به سایت cafebazaar.ir مراجعه کنید و برنامه بازار را دانلود کنید.
۴. اعلان‌های سیستم را باز کنید و bazaar-*.apk را اجرا کنید.
۵. دکمه نصب را بزنید.
۶. دکمه اجرا را بزنید.

از بازار همیشه رایگان لذت ببرید!

روش ساخت حساب کاربری

۱. برنامه بازار را باز کنید.
۲. از بین دکمه‌های قرار گرفته بر روی نوار سبز رنگ بالای صفحه، شکلک کلید را که در گوشهٔ سمت راست دستگاه شما است انتخاب کنید.
۳. در ورودی اول پست‌الکترونیکی (مثال: esm@gmail.com) خود و در ورودی دوم گذرواژه‌ای به دلخواه خود بنویسید. (این گذرواژه کلید ورود شما به داخل بازار خواهد بود، آن را به خاطر بسپارید همچنین لازم به ذکر است پست الکترونیکی وارد شده در آینده به هیچ عنوان قابل تغییر نخواهد بود)
۴. دکمهٔ ثبت‌نام را لمس کنید.
۵. پس از چند دقیقه به پست الکترونیکی خود سر بزنید. نامه‌ای از کافه‌بازار خواهید داشت. این نامه حاوی پیوندی است که با کلیک کردن بر روی آن حساب شما فعال خواهد شد (اگر نامهٔ مورد نظر در بین نامه‌های اصلی شما (inbox) نبود سری به شاخهٔ هرزنامه‌ها (spam) بزنید). اکنون حساب شما ساخته و فعال شده است.
۶. در برنامه بازار، دوباره بر روی همان آیکون «کلید» کلیک کنید و مجدداً همان پست‌الکترونیکی و گذرواژه انتخابی خود را وارد کنید. این‌ بار به جای گزینهٔ ثبت‌نام، گزینهٔ ورود را انتخاب کنید.
۷. حالا آیکون کلید تبدیل به صورتک خندان شده است و به این معنی است که شما وارد حساب کاربری خود شده‌اید و می‌توانید از بازار خرید کنید.  

  • گروه نرم افزاری هزاره سوم